Friday, April 29, 2011

nature nature nature !!!



yes i do. *kawen*.haha TAK lah. YES I DO LOVE NATURE!. *percayalah*...........
what the heck going on??nothing lah.aku terlalu OBSESSSSSSS dengan nature. eh bukan natural beauty tapi nature! alah yang hijau2 tu.bukan shrek tau! :D. okayh!. now u u u and u come here.dekat sikit. aku nak bisik..dekat la sikit dengan screen tu.!. he'eleh.:P..hari neh hari apa kwn2?JUMAAT kan?hehe.sekolah cuti kan? i mean kedah + kelantan ja...aku?? aku setiap hari cuti.hihihi.meh sini nak bisik.hari ne aku jalan2 gi gunung keriang.jalan ja tawu. :| ..aku bawak datin dua orang ikut aku pegi gunung keriang tuh.sorang datin kecik sorang lagi datin besau! yalah aku hanyalah seorang driver x bergaji. :( ....*sedih kejap..ok happy balik*..tengok ja lah gambo2.malas eden nak berceloteh x tentu halo. :)