Sunday, June 5, 2011

santai.

masa depan. penting kan? sapa cakap x penting aku humban masuk parit..kita hanya manusia biasa.kadang2 kita rancang habes bagus.tapi rezeki di tangan tuhan.tu lah.aku tak nak mengharap sangat dengan cita2 aku yang dah lama aku impi.aku redho. dan tawakkal.hanya tuhan yang tahu apa yang terbaik untuk makhlukNYA.

cuti.aku cuti.cuti lama.kebas dah kepala aku .asyik lelap dan membuta.ok aku malas =.= ......
kau sorang ja rajin kan?mcm lah kau x penah membuta. sudah.jangan emo.nanti mak marah.^^ .aku buat apa eh cuti2 mcm neh???.aku dating dengan nature. ^^ . aku snap sana sini macam orang sewel.nak buat mcm mana kau sorang ja betol,aku sewel T_T .ok emo lagi.sudah.nanti mak marah lagi.emo x tentu pasal.kalah orang nak menopause. ! .

ok.aku cakap secara jujur aku x pandai nak skema.datang kelas lambat,x pakai matrix card.itu perkara biasa.hurmmmmph! kena berubah neh..degree nanti lah berubah LOL ^^


last words : peace no war. :)