Wednesday, August 31, 2011

birthday.raya.merdeka.

banyak sambutan betol tak?
haha.

28/8/11.

it was may borndate untuk kali ke-19
time puasa kan?
no cake.
hahaha.
berbuka puasa dengan kawan di luar adalah salah satu hadiah birthday aku.
yang lain biarlah rahsia ^^.

29/8/11

date dengan isteri aku (bak kata mak lah)
cousin aku :suriati/sue/ati.
dia belanja berbuka.
oke ramai sgt dalam marrybrown.
dan terpaksa berbuka di tepi jalan.
alhamdulillah dapat jugak makan :)
anndddd jumpa farid kamil,melintas depan gua beb (act,dah kali kedua terserempak dengan dia)
so tak lah teruja pun.tapi cool lah mamat tuh.
he looks so simple.tak macam artis lain yg agak over.(oopppsss bukan semua,sesetengah.)


30/08/11

salam aidilfitri semua.
di subuh hening yang masih suram,
bersalaman dengan ibu dan ayah yang masih belum siap pakai baju raya.(awai dak? mamai kot)
hahahaha.
aku berada dalam kekalutan untuk mem'baking' cake+kemas rumah
mwahaha.
padan muka .
dah la buat last minute.teghalit sapu sampah tiba2 bau hangit satu rumah.oven dah berkepul2 asap.memang PADAN MUKA~
tapi alhamdulillah masih boleh dimakan.
mak dah hingaq satu rumah .oke foineee.LALALA~
kutip duit raya.hahaha.besaq gedabak pon nak duit raya.
TQ to mak and pak sedara sebab bagi duit raya.yeaaa~

31/08/11

merdeka~~!!!!
yeaaaa!
dah 54 tahun kita merdeka dari sebarang penjajah.Alhamdulillah.
selain itu,merdekakanlah diri kita dari sebarang benda yang tak elok.


pics nanti akan diupload..:DD