Sunday, September 11, 2011

UiTM di hatiku.

waktu aku asasi aku belum tahu apa itu UiTM.
sejujurnya dulu memang aku anggap UiTM tidak setaraf UM or UIA +++
tapi sejak aku masuk degree baru aku sedar.
UiTM memang universiti paling HEBAT.
moment yang tak dapat aku lupakan adalah bersama Naib Canselor UiTM.
dato' prof. dr. ir. sahol hamid abu bakar,FASc.
dato' told us everything about UiTM.
aku bersyukur sebab terpilih.
ramai lagi anak melayu yang masih tidak dapat tempat di universiti.
aku bangga ditempatkan di UiTM sebab di sini lah tempat anak melayu dibangkitkan.dimajukan.
:)
dato' jugak memberitahu setiap seorang dari kami yang masuk UiTM masih ada lagi 40 orang bumiputera yang beratur di belakang kami mengharapkan dapat masuk UiTM.
seriously ramai yang mintak UiTM since 2009 x silap aku.

Alhamdulillah.
All praises to Allah.
semoga aku dapat teruskan pelajaran di sini sampai habes sem. :D