Tuesday, September 6, 2011

will be missing you.

byk pulak post aku hari nih.
almaklumlah line berok kat s.alam ne laju benor.aku ambil kesempatan lah.
hey hati! plis la jangan mengada nak sedih.
hg mai U ni sebab hg nak belajaq bukan sebab lain.
hang jangan duk buat perangai kat sini.
aduh lemahnya daku nak tinggal family kesayangan.
mak,i will be missing your concern and your wordss and your kiss.
ayah,i will be missing your mustache yang tajam when you kiss my cheek.:P
adik(sis), i will be missing your tight hugs.
adik(bro),i will be missing your hands.coz dia suka tumbuk aku.fighting2!
i will be missing my Tok yang selalu disisi aku bila susah and senang.
i will be missing my mak sedara and pak sedara yang sangat caring.
i will be missing my cousins yang selalu buat aku ketawa.
i will be missing semua orang !.
banyak pengalaman gua time cuti ne.
gua rindu rumah.
gua HOMESICK.
T_T