Sunday, October 9, 2011

as an optometrist student.


hai hai hai.
saya sangat cuak di sini.berada di sekeliling rakan2 yang semua pandai2 dan hebat2.
boleh dikatakan semua yang from asasi/matrik mempunyai result 3.7 and above.yang diploma lagi lah handal ditambah pula berpengalaman.
dengar cerita cut off pointer untuk masuk optometri this year 3.7 .
bertambah gemuruh aku mendengar..
hehehe.
lupakan pasal pointer.it just a number :) xD
i wanna show some pics of mine and friends here.


wani,aisyah,ani.(mereka semua hebat)

with yati
unleashed your i.r.i.s

curi2 ambik gmbar.
aku : "wani cepat,nanti sir nampak"

firah (sebeblah kiri).dia dah pindah..sedihh gla lah.rindu dia.dia selalu paggil aku bila nmpak aku masuk lecture hall.and i miss her so much.good luck for everything you have did and will do. :)
in a lab without a lab coat yet.





kat belakang tu kak dibah.post dip :)



fatima,aku,wani

pedulikan muka aku itu oke.

serious.(lecturer tgh terang ttg apparatus)

conclusion : di mana-mana sahaja pasti ada saingan.jadikan saingan itu satu semangat untuk belajar bukan untuk bersaing(bergaduh).chaiyo2'! ika boleh.kbai!!!