Thursday, December 22, 2011

lost appetite !

6.30 petang habes kelas. belom mkn tgh hari. cuba bayangkan lah..betapa mengamoknya perot aku neh. laparrrrrrrrrrrrr.. TAPIIIII
something wrong with me.
i lost my appetite.
but thanks Allah i didn't loss my weight.
bila exam dah dekat, makan pun rasa mcm buang masa..
pernah rasa mcm tu?
normal lah tu....beratnya kepala otak aku neh...
seriously dah cuba sedaya upaya supaya tak tension. tapi FAILED.
nak exam ja tension.
tapi kadang2 kita kena ada jugak tension tu. seperti physic ah..tak dak 'tension' tak dak lah perubahan(movement) kan? kan?[ entah betol ka x aku neh? dah lama tinggal physic :P]

mission : sem depan kena ubah perangai no more "last minute" !! i need to changeeee myself.!..
bye!




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me