Friday, March 9, 2012

tahniah kawan-kawan.

assalamualaikum.

tanya kawan bila keluar result dia.
and dia cakap
" rabu ni weyh.doakan aku "

bila tiba hari rabu aku tanya result kawan-kawan aku.
aku tumpang gembira. sebab mereka dapat keputusan setimpal dengan usaha mereka.

salah seorang kawan aku yang aku b'kawan sejak berumur 5 tahun. masuk tadika sama-sama, masuk sekolah rendah sama-sama, masuk s.m.k sultanah bahiyah sama-sama. then, aku terpaksa pisah dengan dia, sebab aku dapat tawaran masuk sekolah lain.dia pon berpindah ke sekolah berdekatan dengan rumah.

SPM dia okey, tapi disebabkan kesalahan dalam mengisi UPU, dan tidak mengisi borang Matrik, dia tidak dapat meneruskan pelajaran di Universiti "buat sementara waktu".
jadi selepas itu dia memilih STPM.for me STPM is the right choice.. aku selalu beri kata-kata semangat untuk dia. dia ada cakap dia nak ambil perguruan. i hope she will get what she want.
tahniah Farahin :)
*dia mungkin tak membaca post ni sebab dia x minat blog2 neh.haha..farah aku puji hg! =P*