Tuesday, June 12, 2012

'saya dah nak kahwin'

assalamualaikum

sana situ sini
around me.
semua cakap hal-hal perkahwinan.
oh tuhan, aku dah 20 y/o.
dah cukup umur nak kahwin.
i read some blogs, some status on facebook, few of my friends is getting married. 
same age with me.
kiri kanan depan belakang. semua orang cakap pasal kahwen.
dan aku pon suka masuk campur.
everything yang datang dalam kepala adalah happiness. 
tapi secara jujurnya, aku masih tak layak nak jadi isteri orang.
aku masih rasa aku ni budak.
yang belum matang.
aku masih hingusan.
pendek kata, hidup keja nak enjoy ja. hikhuk.
duit poket pon belum cukup.
bahagia ja tengok kengkawan yang nak kawen tu.
semoga diorang bahagia dunia akhirat.
lagipun dalam islam, perkahwinan harus dipercepatkan. 
=)
tapi saya belom ready =(*eleh, macam lah ada laki masuk minang aku, melampau lah ika*