Sunday, September 30, 2012

so many things to tell you, oh my blog.

salam.

1stly : pertama kali dalam hidup dapat 3 cakes on my birthday. upps 4 cakes actually.
and i got presents from my housemate.TQ uols!



2ndly : now, i am not confuse anymore. thanks ^__^

3rdly : i need to pay deposit for my Retinoscope & Ophthalmoscope for RM 800. ada lagi RM 1600.
what's that? itu Optometrist's instrument. google it. 

4th : i need to waste my money for the second time.. sebab?? nak baiki canon saya yang telah dimasuki air laut beberapa hari lalu. tempat kejadian : tasik dayang bunting. T_T










last photo sebelum camera rosak~

5th : happy birthday to you. ^__^

6th : i'm trying to focus my study more and more.

7th : guna duit JPA sikit untuk bagi hadiah dekat family. yang selebihnya untuk study. yes! untuk belajar!

8th : keyboard dah 'sembuh'. alhamdulillah. heeee.

everything yang terjadi adalah aturan Allah S.W.T.. terima kasih ya Allah atas kebahagian dan insyaAllah aku akan terima seadanya ujianMu keatas hambaMu yang hina ini.