Wednesday, October 3, 2012

ihatemedicalterm

salam.

kadang-kadang mesti timbul rasa sedih, kadang-kadang rasa happpppppppy bagai gila.
itulah lumrah alam. kalau happy selalu mungkin kita leka kan.
berkenaan dgn tajuk di atas, aku sedang mengulangkaji pelajaran Ocular anatomy. (terasa agak skema malam ini)

btw, aku bosan dah study. bukak belog kejap.
masuk bidang Optometry bukan satu bidang yang senang.percayalah. ask everyone here. sapa cakap senang mai nak bagi 2 ringgit. except engkau genius gila bapak lah. tapi peluang kerja insyaAllah cerah. 
sekarang aku dah pening nak urus jadual study (act, xpernah ada jadual pon dlm hidup,pakai redah ja)
so now on dah start buat jadual.
sebab credit hour tggi sangat ,20 something. ohhhhhh....
ineedoxygen.
seriously, aku bersyukur ayah aku tak teruskan niat nak hantar medical school dulu. tapi bergantung kepada minat.kalau ada minat takpa.. kalau macam aku zero.
 am not that type.
but now on i am trying to fell in love with medical term.i need to change myself!. i have to.
May Allah open my mind widely. 

=)