Wednesday, December 28, 2011

beloved roomate.

assalam and selamat petang uolsss. ahahahah..
petang yang ceria.. ceria ka? turun ambik bahan fotostat and pegi minimart, dan pergi beli makanan. alhamdulillah krisis makanan dalam universiti dah beransur pulih. tak kebuluran lagiiii.heeee..pacik2 macik2 kesian la kat kami neh, jangan lah tutup cafe...huhuhuhuhu .

yana, aku igt lagi time kita mula2 jumpak..hg memang sporting habeslah...tapi part paling lawak kalau igt balik, kita dua duk ber'kami' ber'hampa'.. pastu tersasul 'aku' 'hang'...last2 boleh pulak bincang nak try cakap 'aku' 'hang'..konon2 boleh rapatkan silaturrahim..seriously, aku tengah gelak sambil menaip neh...sem depan kita dah x sebilik...jangan rindu2 aku. hihihihi...

last word : aku sayang hang (kalau la si yana ni baca sure kembang kempis) hahahahaha
hah! ini dia roomate tercenta, tergila2, terrrrrrrrrr macam2 lah... :)



apa hg buat tu yana oiiii?? hahaha

psssst..cicin beli sendiri tak tunang lagi okaihhh! ^^